مالاکیتی

مالاکیت : نوعی کانی سبز رنگ

مالاکیتی

مالاکیت : نوعی کانی سبز رنگ

#به من گوش بده !

بار سومی هست که می بینمش . 

برام از پروژه ناتمومش میگه . از این که با خیلی از سرشناس های کشور تو این رشته صحبت کرده و بهش  گفتن نمیشه با این استدلال که   تا حالا کسی نتونسته پس ایشونم نمی تونه !

بهش میگم با شناختی که ازت پیدا کردم با پشتکارت  از پس هر کاری برمیای ‌.  بهش میگم اگر مبنای تونستن یا نتونستن ما دستاورد آدم آدم های قبل ما بود که الان باید تو غار زندگی می کردیم و با امکانات اولیه ‌.

بهش میگم تلاشت رو بکن . گاهی اگر کاری رو نکنیم تو زندگی مون ، مدیون خودمون میشیم . با این تصور که اگر شروعش می کردم ، می تونستم! و این جوری تا آخر عمر خودمون رو نمی بخشیم ... 


همین حین که دارم این جملات رو بهش میگم یاد یه جمله میفتم " وقتی کسی رو داریم نصیحت می کنیم ، داریم بهش حرف هایی رو می زنیم که خودمون نیاز داریم بشنویم و بهش عمل کنیم...."


پی نوشت : عمیقا امیدوارم موفق شی  پرتلاش ِ بی ریا :) 

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم ِمیم دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت 16:08 http://Mydailylife1400.blogfa.com

آقا اومدم بگم حس غریبی دارم با اینجااا
خوبی چه خبرااا

خودمم خیلی باهاش ارتباط برقرار نمی کنم
عالی ام خداروشکر

Asal دوشنبه 28 آذر 1401 ساعت 02:26

اشکم اومد با خوندن این پستت
انگار خیلی نیاز داشتم به خوندنش

#عزیزکم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد