مالاکیتی

مالاکیت : نوعی کانی سبز رنگ

مالاکیتی

مالاکیت : نوعی کانی سبز رنگ

#جایی همین نزدیکی

دلم میخواد این بار  بشه ! 

شاید آخرین چیزی ِ که میخوام ، که دلم میخواد اتفاق بیفته ... 

#کار


+داشتم پست قبل این وبلاگ رو نگاه می کردم ... چقدر زندگی ام تو این سال ها روندش عوض شده ... انگارمثلا ۲۰ سال‌گذشته و در عین حال به نظر میرسه همین چند وقت پیش بود.. چقدر رشد کردم ... چقدر درد کشیدم ... چقدر حس های جدید تجربه کردم ....


در مجموع بگم به گذشته که نگاه می کنم حسرت " کاش فلان کار " رو می کردم / نمیکردم ،نیست تو ذهنم ‌‌‌‌....

همه چیز با زمان بندی جالبی تو مسیرم قرار گرفت  به موقعش و زمانش که رسید از راهم جدا شد :)

خیلی عجیبه که یه سری چیزها رو الان دارم و مسائلی رو تجربه کردم که آرزوش رو داشتم ولی خیییلیییی دور از ذهن بود . 

وقت اون نیست که به زمان بندی خدا ایمان بیارم ؟؟ قطعا هست :)

+خدایا شکرت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد